Business English Marketing and advertising B1/B2
Opis
Kurs języka angielskiego Business English Marketing and advertising jest skoncentrowany na słownictwie ze świata reklamy: zarówno tej tradycyjnej (prasowej i telewizyjnej), jak i cyfrowej (e-commerce). Ponadto poznasz zagadnienia związane z pozyskiwaniem klienta oraz etyką biznesową w języku angielskim na profesjonalnym poziomie.
Do Twojej dyspozycji oddajemy podręcznik do nauki około 300 nowych słów i zwrotów biznesowych, zawierający: teksty i dialogi, ćwiczenia z kluczem, słownik, zadania przygotowujące do egzaminów biznesowych Cambridge i telc oraz komentarze językowe i kulturowe, uzupełniony o:
+ 7 filmów ze scenami z dialogami z kursu
+ nagrania MP3, 70 minut nagrań w wykonaniu brytyjskich lektorów, do osłuchiwania się ze słownictwem i wymową, np. podczas spaceru, jazdy samochodem lub ćwiczeń.
Tematy przewodnie w podręczniku i kursie multimedialnym to:
+ zagadnienia promocji i reklamy (rozdział: Newspaper ads, outdoor advertising)
+ reklama telewizyjna i elektroniczna (rozdział: TV and Internet ads)
+ handel elektroniczny (rozdział: E-commerce)
+ zarządzanie marką (rozdział: Building a brand)
+ zdobywanie i utrzymywanie klientów (rozdział: Winning customers)
+ zagadnienia dotyczące etyki w biznesie (rozdział: Business ethics)..
Autorzy: Magdalena Warżała-Wojtasiak, Wojciech Wojtasiak
Data premiery: 2018-04-25
EAN: 9788379840946
Format: 138x192x26 mm
Ilość stron: 128
ISBN: 978-83-7984-094-6
Oprawa: pudełko
Rok wydania: 2018
Wydawnictwo: SuperMemo World