

Jaki jest czas oczekiwania na zamówione towary?
Termin otrzymania zamówionych produktów to okres wysyłki,powiększony o czas dostawy(zależny od sposobu dostawy) od 3 do 5 dni roboczych.
Czy faktura może być wystawiona, tylko na niektóre produkty z zamówienia?
Nie, na fakturze znajdą się wszystkie zamawiane produkty.
Aby otrzymać oddzielne faktury, proszę złożyć osobne zamówienia. Następnie, należy skontaktować się z nami, abyśmy te zamówienia wysłali jedną paczką, z oddzielnymi fakturami, z tylko raz naliczonymi kosztami przesyłki.
Jeśli nie potrzebuję faktury, to mogę otrzymać paragon?
Tak, do każdego zrealizowanego zamówienia, wystawiamy paragon lub fakturę VAT.
Czy mogę otrzymać duplikat faktury?
Tak, w tym celu należy skontaktować się z nami drogą telefoniczną bądź e-mailem. Faktura zostanie przesłana w formie elektronicznej bądź za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Jak zapłacić przelewem?
Wybierając tę formę płatności, pieniądze należy wpłacić na konto bankowe podane w zakładce formy płatności.Przelew można wykonać przez Internet, w banku lub na poczcie. Aby dokonać przelewu w banku lub na poczcie z e-maila potwierdzającego przyjęcie zamówienia można wydrukować blankiet wpłaty.
Jak zapłacić za pobraniem?
Wybierając tę formę płatności, opłatę za zamówienie należy uiścić gotówką przy odbiorze przesyłki (kurier DHL).
Jak się z nami skontaktować?
Wszelkie pytania prosimy kierować na adres e-mail: sklep@ksiegarniamuza.pl
Od poniedziałku do piątku: tel. 660590426
Kontakt w godzinach:
poniedziałek - piątek 9:00 - 17:00
Jaki jest koszt dostawy paczki w przypadku wysyłki za granicę?
Nie wysyłamy zamówień za granicę.
Czy koszt dostawy zależy od ilości zamawianych produktów?
W przypadku przesyłek krajowych koszt dostawy naliczany jest tylko raz, niezależnie od ilości produktów w zamówieniu.KOSZT WYSYŁKI.
Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
Termin zwrotu za odesłany towar to 14 dni.
Przy książce, którą jestem zainteresowana/y znajduje się dopisek - Tytuł niedostępny. Czy mogę ją zamówić?
Nie, w tym wypadku, nakład książki jest wyczerpany.
Czy mogę odebrać książki lub inne produkty nie płacąc za wysyłkę?
Tak, odbiór osobisty w naszych księgarniach.Adresy w zakładce:Czas i koszty dostawy.
Złożyłam/em już zamówienie, ale chciałabym/bym coś jeszcze do niego dodać. Czy jest to możliwe?
Tak, jest to możliwe jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane.Proszę skontaktować się za pośrednictwem jednej z możliwych form kontaktu: Kontakt
Złożyłam/em już zamówienie, ale chciałabym/bym usunąć z niego jedną pozycję. Czy jest to możliwe?
Tak, jest to możliwe jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane.Proszę skontaktować się za pośrednictwem jednej z możliwych form kontaktu: Kontakt