Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
"Oprócz podstawowych aspektów psychoterapii poznawczo-behawioralnej, które zostały przedstawione w pierwszym wydaniu tej książki, drugie wydanie omawia innowacje w zakresie teorii i praktyki klinicznej. Podobnie jak jej poprzedniczka, książka ta jest skazana na międzynarodowy sukces. Jest napisana w przejrzysty i interesujący sposób i zawiera wiele praktycznych wskazówek i przykładów klinicznych. Jest to naprawdę niezbędna lektura dla każdego, kto chce stać się ekspertem w dziedzinie psychoterapii poznawczo-behawioralnej." Dr Keith S. Dobson, profesor i kierownik Katedry Psychologii, Uniwersytet w Calgary, Kanada
Autorzy: Judith S. Beck Data premiery: 2012-12-04 EAN: 9788323333838 Format: 230x155 mm Ilość stron: 418 ISBN: 9788323333838 Oprawa: broszurowa Rok wydania: 2012 Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.