Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Kluczową kwestią dla powodzenia Inicjatywy Pasa i Szlaku jest jej akceptacja wśród społeczeństw państw, które mają ją współtworzyć. Niniejsza publikacja stanowi odpowiedź na pytanie, czy Polacy są gotowi na partnerstwo ze stroną chińską. Przeprowadzone badania obrazują, jaka jest wiedza na temat polskiej współpracy z Chinami oraz nastawienie społeczeństwa wobec chińskich przedsięwzięć, inwestycji i towarów. Książka przedstawia także teorie związane z chińskimi inwestycjami zagranicznymi oraz koncepcję wzrostu współdzielonego. Ukazuje rozwój projektu Nowego Jedwabnego Szlaku, a także inwestycji z nim związanych na świecie oraz w Polsce.
Autorzy: Tomasz Bieliński, Tomasz Michałowski, Ewa Oziewicz Data premiery: 2021-02-08 EAN: 9788382061727 Format: 210x150x12 mm Ilość stron: 214 ISBN: 9788382061727 Oprawa: karton Rok wydania: 2021 Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.