Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Drugi tom opowieści o Hellblazerze autorstwa znanego irlandzkiego scenarzysty Gartha Ennisa. John Constantine kończy czterdzieści lat, co skłania go do refleksji nad dotychczasowym życiem. Jednak przeszłe uczynki nie dają o sobie zapomnieć, a władcy ciemności nieustępliwie upominają się o swoje. Wymarzona spokojna przyszłość u boku Kit Ryan staje w związku z tym pod znakiem zapytania.
Autorzy: praca zbiorowa Data premiery: 2020-06-03 EAN: 9788328196315 Format: 16,7x25,5 cm Ilość stron: 464 ISBN: 9788328196315 Oprawa: twarda Rok wydania: 2020 Wydawnictwo: Egmont
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.